Ružica Župan Šimunović, prof. hrvatskog jezika i književnosti s višeslojnim iskustvom odgojno-obrazovnog rada, od nastavničkog rada u razredu i Ministarstvu prosvjete i kulture (pom. ministrice, 1994./1996.) do rada u Hvatskoj radioteleviziji, donedavno najpopularnijem mediju i najznačajnijem mjestu neformalnog učenja. (Urednica Programa za djecu i mladež i urednica u obrazovnom programu, 1996./2005.) 


 Od 2005. god., kao voditeljica Službe za odnose s javnošću u Hrvatskom saboru, a naročito kao voditeljica Službe za građane (od osnutka Službe, 2012.god.), ne prestaje tražiti načine kojima bi granice neformalnog učenja proširila, a demokratske institucije izvan odgoja i obrazovanja potaknula da pomognu odgojno-obrazovnom sustavu u implementaciji građanskog odgoja i obrazovanja. 


 Autorica je edukacijskih programa koje Služba provodi – online kviz natjecanja pod nazivom “Koliko poznaješ Hrvatski sabor?“ za učenike osnovnih škola i Simulirane sjednice Hrvatskoga sabora za učenike srednjih škola. Oba programa nastoje zainteresirati učenike za učenje o Hrvatskom saboru i na zanimljiv i razumljiv način približiti im ulogu i značenje Hrvatskoga sabora; pojasniti im pojam „građanstva“ i poučiti ih o mogućnostima sudjelovanja u demokratskom životu. 


 Članstvo u Stručnom povjerenstvu za pripremu provedbe Građanskog odgoja i obrazovanja u školskoj godini 2014./2015., Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta, omogućilo joj je sudjelovati u izradi stručnog okvira Kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja.  

Zaključak

     Kroz građanski odgoj i obrazovanje najmlađi članovi našeg društva imaju priliku ući u stvarni život svojih zajednica i radom za zajednicu, za dobro drugih – iskusiti - koliko zadovoljstva i sreće iz takvog rada može proizaći. GOO ima jedinstvenu odgojnu dimenziju koja učenicima omogućuje da u najranijoj dobi sami otkriju jednu od najvažnijih životnih spoznaja – spoznaju da ih usredotočenost na osobni probitak i vlastito dobro – neće voditi osobnom samoispunjenju i samoostvarenju. Štoviše, GOO im može pokazati kako taj put vodi u suprotnom smjeru.